Fenntartó:
Közép-Budai Tankerületi Központ
Balla Lajos festőművész gondolatai intézményünkről
2014. február 10.
Hogy mi az a csodahegy? Egy karácsonyi élmény.
A mellékelt kép úgy érzem visszaad valamit abból amit átéltünk.
Lídia, a Down szindrómás kislány győztesen tartja magasba hangszerét, miután sikerült elénekelnie és eljátszania a Glory Allelujah című dalt.
Körülvesszük, vele éneklünk és bekapcsolódnak társai is.
Áldottak a kicsinyek, mert ők tudnak nagyok lenni...
Látogatás a Sziklakórházban
2014. február 07.
A kollégiumi diákok 2014. február 5-én látogatást tettek a Sziklakórházban. Nagy izgalommal készültek a kirándulásra. Maszlag Mihály felkészült a kórház történetéből, ismereteit a Mátyás templom előtt megosztotta társaival. Power point bemutatóját már délelőtt megtekinthették az érdeklődő osztálytársak.
„…hogy hidat tudjunk építeni …”
2014. február 06.
A közelmúltban megbeszéléssel egybekötött 'házi továbbképzést' tartott az Általános iskolai munkaközösség. Ennek kettős célja volt: az Autizmus Alapítvány által szervezett 'Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése' továbbképzésen szerzett tapasztalatok továbbadása a munkaközösség tagjai számára, emellett a három szegregált autista osztály módszereinek, dokumentációjának egységesítése.
Téli túra
2014. február 05.
Végre leesett a hó! Sokat vártunk rá. A tervezett kirándulásunkat a rossz idő miatt el kellett halasztanunk. Pedig minden nap valamelyik diák megkérdezte, hogy mikor megyünk. Most (január 30-án) végre sikerült, ráadásul gyönyörű időben. A nap második felében 36 tanuló részvételével két és fél órás túrát tettünk a Budai‑hegységben a Budaörsi‑kopárokhoz, ahol gyönyörű táj és kilátás fogadott bennünket.
Tanulóink szavalata a YouTube-on
2014. február 04.
Csatlakozva az "Együtt Szaval a Nemzet" felhíváshoz a Magyar Költészet Napjára készülve két szavalatot töltöttünk fel a YouTube-ra.
Az esélyegyenlőség és az egyenlő bánásmód elvét alkalmazva a társadalmi integráció egyik fontos elemének tartjuk a sajátos nevelési igényű tanulók tehetségének megmutatását a művészetek területén is.