Fenntartó:
Közép-Budai Tankerületi Központ
Barlangi túrák
2015. március 02.
Havonta egy alkalommal a Magyar Karszt- és Barlangkutató Társulat Verocs Mozgás- és Élményterápiás Szakosztálya segítségével barlangi túrákon vehetnek részt diákjaink. Első alkalommal majd egy éve, 2014. március 22-én voltak tanulóink Lődi Krisztina gyógypedagógusunkkal ezen a programon, aki a Szakosztály tagjaként segíti a sajátos nevelési igényű tanulók túrázását.
A „Fény Napja” világító karkötőkkel (Hegyvidék Újság)
2015. február 27.
E heti számában a Hegyvidék Újság is beszámolt a múlt hónapban megrendezett Fény Napja projektnapunkról.
"Miért fontos a fény? Milyen az élet fény nélkül? Honnan származik a természetes fény? Hogyan készülhet kizárólag a fény segítségével fénykép? A többi között ezekre a kérdésekre is választ kaphattak a Gennaro Verolino Általános Iskola, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és Kollégium diákjai a „Fény Napja" elnevezésű rendezvényen. Az iskola csatlakozott a Magyar Tudományos Akadémia kezdeményezéséhez, amely a Fény Nemzetközi Éve alkalmából a fény tudományban, oktatásban, technológiában, a művészetekben és a mindennapi élet szinte minden területén betöltött kiemelkedően fontos szerepére hívja fel a figyelmet.
Farsang
2015. február 20.
Torkos csütörtökön tartottuk ebben az évben az iskolai farsangi mulatságot.
A tanulók és a felnőttek közül is sokan beöltöztek valamilyen jelmezbe. Volt jelmezverseny, tombola, kvíz játék és természetesen az elmaradhatatlan diszkó.
A hangulat érzékeltetésére két tanulónk élménybeszámolójából adunk közre részletet:
Felvételi tájékoztató
2015. február 17.
Az alábbi linken letölthető a 2015-2016-os tanév felvételi tájékozatója.
Az általános iskola működésének, módszereinek bemutatása
2015. február 12.
Általános iskolánkban ASD (Autism Spectrum Disorder) gyermekek nevelését, oktatását látjuk el. Az osztályok mind életkor, mind a gyermekek aktuális képességszintje tekintetében vegyesek (2-3 osztályfok van összevonva egy csoporton belül), egy osztályban két gyógypedagógus (váltásban), egy gyógypedagógiai asszisztens és egy habilitáló szakember dolgozik. Nagy hangsúlyt fektetünk az autizmus-specifikus módszerek alkalmazására, adaptált és megfelelően strukturált környezet kialakítására és a differenciált, személyre szabott oktatásra.