2021.01.13.
Intézményünk 2021. január 18-tól a tanulmányi pénzügyi folyamatokra vonatkozóan bevezeti az elektronikus ügyintézést a szülők számára.
A jövőben a pénzügyi modulon keresztül fognak értesülni az egyes tanulmányokhoz kapcsolódó fizetendő díjakról (pl. bizonyítvány másodlat díja, diákigazolvány pótlás díja stb.), valamint itt tudják a befizetések könyvelését nyomon követni. A befizetés tényéről a rendszer e-mailes értesítőt küld Önöknek.
Befizetendő tételek megtekintésének folyamata:
A https://klik038421001.e-kreta.hu/ linken belépve, az e-Ügyintézés menüpontot választva, majd a bal oldali menüsáv „Befizetendők” menüpontjára kattintva tudják megtekinteni, hogy gyermekük tanulmányai kapcsán vannak-e fizetendő tételek. Amennyiben befizetési kötelezettségük keletkezett, úgy annak részleteiről is tájékoztatást nyújt a rendszer. Fontos, hogy szülői felhasználói névvel és jelszóval lépjenek be a KRÉTA rendszerbe.
Részletes tájékoztatót a Pénzügyi modul funkcióinak működéséről és használatáról.